15 Kasım 2011 Salı

Venosa Beach Resort

Venosa Beach Resort Tesislerinde Eğlenceli Bir Tatil
Venosa Beach Resort

Venosa Beach Resort, lüks bir tatil deneyimi yaşamak isteyenler için özenle inşa edilmiş ve hizmete sunulmuş bir oteldir. Didim tarihi ve doğal güzellikleri ile efsanelere konu olmuş olan tatil beldelerimizden; Didim Venosa Beach Resort tesisleri de bu güzellikleri yansıtan her sene binlerce kişi tarafından ziyaret edilen Didim otellerinden biridir. Didim Venosa Beach Resort tesislerinin bu denli fazla tercih edilmesi, elbette bir tesadüf değildir. Didim Venosa Beach Resort içerisinde sunulan hizmet ve müşteriye verilen değer, Didim Venosa Beach Resort tesislerinin kalıcı olmasına ve her geçen sene çok daha fazla kişi tarafından ziyaret edilmesine neden olmuştur. Siz de binlerce Didim Venosa Beach Resort ziyaretçisi arasında yerinizi alabilirsiniz ve Didim otelleri içerisinde, belki de en lüks olanında, hayallerinizde olan tatil deneyimini yaşayabilirsiniz.

Didim Venosa Beach Resort

Didim Venosa Beach Resort tesisleri ile alakalı kaleme aldığımız bu tanıtım yazımız, Didim Venosa Beach Resort tesislerinde tatil yapmak ya da genel manada Didim tatili yapmak isteyenler için özenle kaleme alınmıştır. Yazımızın devamında, Didim Venosa Beach Resort tesislerinin konum ve ulaşım bilgilerinin yanı sıra, Didim Venosa Beach Resort tesislerinin ve odalarının genel niteliklerinden söz edeceğiz. Didim Venosa Beach Resort tanıtım yazımızın sonunda, Didim Venosa Beach Resort içerisinde nasıl eğlenebileceğini ve hangi aktivitelerde yer alabileceğinizi belirteceğiz. Böylelikle, Didim Venosa Beach Resort içerisinde dört dörtlük bir tatil yapma fırsatı elde etmiş olacaksınız. Bu sebeple, Didim Venosa Beach Resort tanıtım yazımızın tamamını dikkatlice okumanızı öneriyoruz.

Didim Venosa Beach Resort Konumu ve Ulaşımı

Didim'in en meşhur köşelerinden bir tanesi olan Yeşilkent, Didim Venosa Beach Resort tesislerine de ev sahipliği yapmaktadır. Yeşilkent, birçok kişi tarafından, özellikle de son yıllarda keşfedilmiş ve ziyaret edilmiş bir yerdir. Doğa ile baş başa bir tatil yapmak isteyen kişiler için Didim Venosa Beach Resort tesislerinin de bulunduğu Yeşilkent, harika bir tercih olacaktır.
Didim Venosa Beach Resort tesislerinin Bodrum Milas Hava Alanı'na olan uzaklığı, 80 km kadardır. Özsel aracı olmayan ve kara yolunu kullanacak olan kişiler ise Didim Terminali'nden Didim Venosa Beach Resort tesisleri arasındaki 4 kilometrelik yolu aşmak zorundalar.

Didim Venosa Beach Resort Genel Nitelikleri

Didim Venosa Beach Resort tesisleri, oldukça büyük bir oteldir. Didim Venosa Beach Resort içerisinde, aynı anda 750 kişi konaklayabilir ve hizmet görebilir. Didim Venosa Beach Resort tesisleri denize sıfır bir konumda yer aldığı için, Didim Venosa Beach Resort ziyaretçileri istedikleri vakit denize ulaşabilir ve eğlenceli vakit geçirebilir.
Didim Venosa Beach Resort odaları içerisinde de bir tatilcinin ihtiyacı olan hemen her şey bulunmaktadır. Klima, televizyon, telefon, saç kurutma makinesi, çalışma masası ve mini bar gibi araç ve gereçler, Didim Venosa Beach Resort içerisinde yer almaktadır. Didim Venosa Beach Resort odalarının tamamının zemini halı kaplamalıdır ve tüm odalar, balkonludur.

Didim Venosa Beach Resort Aktiviteleri

Didim Venosa Beach Resort, aktiviteleri bol olan bir oteldir. Didim Venosa Beach Resort aktivitelerinin çoğu, deniz üzerinde yapılmaktadır. Banana, jet ski ve su kaydırağı gibi hizmetler, Didim Venosa Beach Resort sahilinde bulunmaktadır. Otel içerisinde ise animasyon ekibinin gösterileri ile birlikte bar ve disko eğlenceleri yer almaktadır.
  • Didim Venosa Beach Resort ile eğlence dolu bir tatil!
  • Venosa Beach Resort ayrıcalığını yaşamak için harekete geçin!
  • Didim otelleri bünyesinde tatil yapın!
Resort Venosa Beach, indirimli oteller kategorisinde bulunmaktadır. Hemen Didim Venosa Beach Resort tesislerine gelin ve Venosa Beach Resort içerisinde indirimli tatil yapmanın keyfini çıkarın!

Didim Venosa Beach Resort tesislerinde eğlenceli bir tatil yapmak istemez misiniz?