11 Nisan 2011 Pazartesi

Venosa Beach Resort


Yoğun ve monoton süren yılların kasvetini üzerimizden sökebilmek için cemre toprağa düştüğü an başlarız tatil planlarına ve bu planları da çoğu zaman kıyı bölgelerimiz süsler. Didim de bu hayallerimizin başköşesinde bulunan tatil bölgelerimiz arasındadır. Didim Venosa Beach Resort ile hayallerinizi en güzel haliyle gerçeğe dönüştürebileceksiniz.  İndirimli oteller arasında da sınıflandırabileceğimiz Didim Venosa Beach Resort ile birçok rahatlıktan tatilinizin boyunca faydalanabileceksiniz.


Didim Otelleri arasındaki Didim Venosa Beach Resort ile yemeğinizden eğlencenize, spordan tüm aktivitelere, masajdan hamama tüm olanaklardan faydalanabileceksiniz. Denize sıfır olan Didim Venosa Beach Resort ile otelden ayrılıp sahile ulaşabilmek için çaba sarf etmek zorunda kalmayacaksınız. Ayrıca Didim Venosa Beach Resort sadece misafirlerini ağırladığı özel plajı ile kalabalıklar içinde yüzmeye çalıştığınız deniz sahnelerinden sizi tamamen uzaklaştırır. Didim Venosa Beach Resort özel plajı dışında açık ve kapalı yüzme havuzları, su parkı ile de yazın sıcağını üzerinizden atmanızı sağlar. Bilirsiniz ki seçeceğiniz otelin denize yakınlığı, havuzunun olup olmaması kadar mutfağı da önemlidir. Didim Venosa Beach Resort sizi Türk ve İtalyan damak tatları eşliğinde ağırlar. Ayrıca sahilde güneşlenirken ya da otelde atıştırırken her an içkinizi yudumlayabilme imkânını da Didim Venosa Beach Resort ile elde edebileceksiniz. Tüm odalarının Ege denizine açılan pencereleri olan Didim Venosa Beach Resort ile binaları seyretmek zorunda kalan gözleriniz engin mavilerde kaybolacaktır.

Didim Venosa Beach Resort ile Ege sularının tadına sadece yüzerek değil; su sporlarıyla da varabileceksiniz. Ayrıca tenis, masa tenisi, plaj voleybolu gibi aktiviteler de sizi Didim Venosa Beach Resort ile bekliyor. Yazın serin suları arzular ve denizi terk edemeyiz; ancak değişiklik de isteriz. Didim Venosa Beach Resort bünyesindeki hamam ve sauna sayesinde sıcak sularında keyfine varabilirsiniz. Didim Venosa Beach Resort ile güzel bir Ege tatilini, en güzel sularıyla sizi karşılayan Didim denizi ile geçirmek anılarınızda yer edecek anlar olacaktır.